Sık geçen başlıklar

hayvan sahiplerinin kendilerine anne baba demesi 1

ekşi'de gör
kuzenim (ev arkadaşım) ile birbirimize "annesi" diye hitap etme sebebimiz. ikimiz de erkeğiz. kedimiz yavruyken kucağımızda kollarımızı emiyordu, gerçi hala ara sıra yapıyor ama önceden daha fazlaydı. o zamandan kaldı.