çok da bir şey kaybetmemiş insandır lakin bu starbucks = kazık denklemini kim yerleştirdiyse helal olsun. efendim eğer istanbul'dan bahsediyorsak starbucks kazık falan değildir. hiçbir özelliği olmayan, keko işletmecili kafelerdeki türk kahvesi, filtre kahve gibi ürünlerin fiyatlarıyla aşağı yukarı aynıdır. ama en azından burada, cadde üzeri bilmemne dünyası/diyarı/evi gibi, ürünlerinde hiçbir kalitenin olmadığı fotokopi kafelerdekinden daha iyi kahveler tüketirsiniz, daha nezih bir hizmet alırsınız.
edit akbayram: arada sırada starbucks'ta oturan insan. öyle müdavimi falan değilim.
04.01.2018 · 18. sıra
kavimlergocundekaybolanvelet
03.01.2018 15:13