2.5 aylık kızımla her allah'ın günü hayat çok güzelmiş lan diye kendi kendime söylenirken uyanıyorum. yüzümde aptal bir gülümseme beliriyor. içimde kelebekler uçuşuyor göz göze geldiğimizde.
mesela dün sabah şakımasıyla uyandım adeta. şu ara sesini keşfediyor. sabah sabah minik yaban mersinimin sesiyle uyanmak, bana gülümsediğini görmek… lan o da beni seviyor diye mutlu olmak…
28.01.2023 · 45. sıra
fickyasasi
27.01.2023 00:05