çok iyi yaptığımı düşündüğüm bir ıssız adam keki.
ne zaman oturup yemeye başlasam (bkz: ada ben ayrılmak istiyorum) diyen alper beliriyor karşımda. allah belanı versin alper. boğazımda kaldı kek.
not: azıcık ceviz eklemeden olmaz. harika bir kıvam için de yarım çay bardağı su.
09.11.2020 · 49. sıra
nebileyimbirazsovbencee
08.11.2020 14:38 ~ 14:42