"pandemi döneminde bulaş etkisini arttırdığı için kapalı ortamlardan ve kalabalık ortamlardan uzak durulması gerektiğini hep ifade ettik " tarzında cümlesine güldüm.
bu cümle ile cumhurbaşkanına mi laf atmaya çalışıyor, olabilir. özrü de kendisi adına mi diliyor yoksa mitingleri de içeren bir özür mü merak ediyorum. zira, mitinglerde kapalı spor salonuna dolan binlerce insanı da başta ifade ettiği tanımlamaya dahil ediyordur herhalde.
ilginç gerçekten. 3 kişilik tostçunun kapalı olması, binlerin salonlara dolması. ne desem de boş sanirim.
26.02.2021 · 42. sıra
aliul ala
25.02.2021 00:01