Sık geçen başlıklar

hastaya küfreden doktor 2

ekşi'de gör
6 yıl tıp okuyup 5 yılda uzmanlık için okuyunca vatandaşa küfretme hakkı elde edildiğini öğrendiğim başlık. 2-3 yıl daha okusanız direk sikeceksiniz sanırım.
"doktoru kizdirmislar,doktorlar bezmis"diyenlerin kendi anasina anneannesine boyle konusan doktorla karsilasirlarsa oyyy poncigim haklisin diye yanaklarini sikmalarini tavsiye ediyorum.