Sık geçen başlıklar

hasta azarlamayan güleryüzlü doktor 1

ekşi'de gör
184'ü arayarak hepsine teşekkür yazısı gönderilmesini talep ettiğim doktorlardır. son 1 yılda gittiğim 10 doktorun 8 tanesine teşekkürlerimi ilettim. bu hekimlerin sekreterleride yazı ulaştığında beni aramışlardı. aynı şeyi bazı hemşireler içinde yaptım.

en azından motivasyon olmuştur.

bi dolu mail var böyle