184'ü arayarak hepsine teşekkür yazısı gönderilmesini talep ettiğim doktorlardır. son 1 yılda gittiğim 10 doktorun 8 tanesine teşekkürlerimi ilettim. bu hekimlerin sekreterleride yazı ulaştığında beni aramışlardı. aynı şeyi bazı hemşireler içinde yaptım.
en azından motivasyon olmuştur.
bi dolu mail var böyle
20.06.2020 · 21. sıra
eseseskikikieskieskies
19.06.2020 16:19 ~ 20:29