baştan sona kurgu video.
videoda hasta çocuğu muayene etmeyen bir doktor yok.
çocuğunu al git diyen bir doktor da yok.
kadının iddia ettiği gibi saldıran küfreden bir doktor da yok.
hatta hastanenin ordasında bas bas bağırarak kendini çeken bir kadından başka hiç kimse yok.
öyle kurgu ki arada bir gözünün ucuyla telefona bakıp nasıl göründüğünü kontrol ediyor.
yanında bir çocuk var, uzaktan gayet normal görünüyor. acil bir durum varsa zaten acil servis açık, orada baktırabilir. acil bir durum yoksa grevdeki doktorun odasını basıp muayene için zorlaması zaten hukuken suç teşkil eder. böyle bir risk almış olacağını sanmıyorum. sadece kendi kendine acıklı ve ağlamaklı bir ses tonunda bağırarak video çekmiş. sağlık çalışanlarını iyice beyaz türk gibi gösterebilmek için de "partim var, hemşireler balosu var" diye bir şeyler sıkıştırmış.
anlaşılan o ki yerli goebells doktorlara karşı yeterince kışkırtma yapamayınca siparişle video çektirmiş. kurgu düzeyi kızılay'da acıklı bir hikayeyle dilenen kadınların bir veya iki tık üzeri.
11.07.2022 · 43. sıra
ebelekebele
10.07.2022 00:00