eski türkiye'yi özetleyen güzel hatıra.
beş ay sonra malum kesim ülkeyi işgal etti, umudumuzu tüketti.
eskiden de sorunluyduk, fakirdik.
ama umudumuz vardı ve mutluyduk.
fırsat bulunca da hiç olmadık şeyler de yapabiliyorduk.
eski türkiye hiç olmadık yerde, hiç olmadık bir zamanda atılan bir hasan şaş golü idi.
yeni türkiye ise bir kör kuyu.
edit: bir entry girdim , üst üste entryler girildi, mesajlar geldi. nice koç yiğit özlemiş o günleri.
03.06.2017 · 13. sıra
oziwankenozi
02.06.2017 12:26 ~ 13:34