Sık geçen başlıklar

haraç kesmeye çalışan 2 afganın kazada ölmesi 1

ekşi'de gör
kolluk kuvvetlerinin, takip ettikleri aracı gözden kaçırdıktan sonra, hiç bir şey olmamış gibi, bağlı oldukları karakola dönmeleri bir tek bana mı garip geldi? dakikalarca sürdüğü belirtilen takip sırasında, emniyet güçlerinin, bu durumu merkeze bildirerek destek istemeleri ve kaçan aracın takibine birden çok emniyet aracı katılması gerekmiyor muydu? gerçekten de işletme sahipleri şansa yaşıyor; çünkü adamlar kendiliğinden ölmemiş olsa, ertesi gün gidip tekrar işyerini basacak, işletme sahibini vurup öldürecekti; ondan sonra da takibe katılan kolluk kuvvetleri rapor tutacak, biz önceki gün peşlerine düştük bunların ama kaybettik, ardını da bıraktık diye; yeminle şansa yaşıyoruz.