son birkaç aydır işsiz işsiz evde yattığımdan dolayı az buçuk haberdarım olaydan.
şimdi, haftaiçi hande yener kameralara telifmetre isimli bir siteyi kaynak göstererek yılın en çok dinlenen sanatçısının kendisi olduğunu söylüyor. seren serengil de sunduğu aramızda kalmasın programında "yahu bu sene albüm çıkartan bir sürü şarkıcı var. hande yener birinci olamaz. bu insanların sitelere nasıl para verip kendilerini birinci gösterdiklerini açıklayacağım " diyor. sonra hande yener de bunu paylaşıyor. serenmetre derken ironi yapıyor yani.
konu hakkında neden bu kadar uzun yazdım ben de bilmiyorum. işsizlik ve depresyon birleşince böyle oluyor demek ki.
edit: favlamayın kötü hissediyorum.
edit 2: seren serengil haklı.
edit 3: programın adı duymayan kalmasın 'mış.
28.12.2017 · 3. sıra
lesemajeste
27.12.2017 00:14 ~ 02:49