sebep - sonuç ilişkisi kurmaktan aciz aptallar yine başlamışlar ötmeye.
aptal mısınız yoksa aptal rolü mü yapıyorsunuz?
serbest piyasaya sahip bir ülkede ucuzdan bir mal - hizmet alana saldırmak nedir ulan?
gecenin bir saati kimin yüzünden böyle bir hata oldu diye sormayın siz anca cırcır ötün aptallar.
edit: ellerinde olmaması gereken bir sürü doları 7 küsürden bozarken şov yapıp kendini ifşa edenler oldu da ne oldu diye sorarlar adama.
03.09.2018 · 10. sıra
drummerlizard
02.09.2018 18:53 ~ 18:56