Sık geçen başlıklar

halka inmeyip kendini bilim insanı zanneden tip 1

ekşi'de gör
bilim insanı halktan tavsiye alacakmış...

ulan bizim halkın büyük çoğunluğu yıllardır kıçındaki dona bile göz dikmiş hırsıza uğursuza aşkından ölüyor. böyle bir halk, bilim adamına dese dese "inşallah" der, zayıf bir ihtimal de "maaşallah" der. bilimde bunlara yer yok diye duyduk ama bilimin de en iyisini siz bilirsiniz tabii...