Sık geçen başlıklar

halk 1950'de hala latin alfabesini öğrenmemişti 1

ekşi'de gör
çoğunun arap alfabesini de bilmediği düşünülürse çok da sıkıntı olmayan durum. bakmayın burda bir gecede cahil kaldık diye ağlaşan çomarlara.