Sık geçen başlıklar

hala utanmadan android kullanabilen insan 2

ekşi'de gör
senin iphone 14 pro max in bozulsa, dediğin gibi telefonsuz gezersin. çünkü sen iphone denen telefona bi dünya para verince kendini birşey sanan ıq su düşük bir fakirsin. yenisini alman icin aylarca katıksız ekmeğe talim etmen gerekir. troll olmanın bile boku çıktı anasını satayım. nerde o eski troller.
(bkz: mal beyanı)
editto: harf hatası düzeltmesi