Sık geçen başlıklar

halısahada kaybedilen maçın sorumlusu 1

ekşi'de gör
abimdir. abimle oynuyorsak kesinlikle abimdir yani.

ikinci yarı "ben sıkıldım" diyerek sigara yakıp rakip kaleye yatıyor, evet rakip kaleye. hep de çocukluk arkadaşlarım ve akrabalar olduğundan maçta, sevdiklerinden saydıklarından kimse ses de edemiyor adama.

şut çekiyoruz, abimden dönüyor. adam bizim takımda bu arada. lan kalk diyorsun "kocaman kale, niye buraya atıyorsunuz?" diyor, "bizim kaleye yat bari" diyoruz "burayı sevdim" diyor. halı sahanın sahibi küllük getiriyor, tellerin dışından muhabbet ediyorlar, normalde atması gerek, o da atmıyor. neyse çocuğu filan oldu gelmiyor artık maça, ne biçim adamsın lan sen abi.