yukarıda birkaç defa "naif sanatçıydı" diye yorumlarda bulunulmuş. bir anımı anlatayım. yıllar önceydi, belki 10 yıl önce. arkadaşımla tatilden, cunda adasından dönüyoruz. tam neresiydi hatırlamıyorum ama bir yerde yol çalışması vardı, yol tek şeride düşmüştü. bir görevli yolun ortasında durmuş, belli bir süre karşıdan gelen arabalara yol veriyor, belli süre bizim tarafa. belki 50 araba sıra olmuş bekliyoruz. tabii klasik türk kurnazlığı, bazı arabalar sırayı beklemeyip, yandan hızla gelerek tüm arabaların önüne geçip yola devam ediyor. 1-2 araba böyle yapınca sinir olup, arabamı çapraz şekilde yola parkedip sıramı beklemeye başladım. amacım yandan gelen arabaları engellemek. beni gören birkaç araba da aynısını yaptı. neyse, sonra bir baktım arkadan siyah bir land rover yardıra yardıra geliyor hızla. tabii land rover olunca, arabayı çapraz koymak falan yetmedi, yol kenarında hafif eğimli olan yerlerden de geçerek tüm arabaların önüne geçti. ben tam arkasından napıyorsunuz biz sıra bekliyoruz burda falan diye bağırırken kadın şoförün yanında, yan koltukta oturan hakan peker camı açıp bana okkalı bir küfredip bastı gitti.
zaten çok salladığım biri değildi, o günden sonra iyice gıcık oldum.
28.03.2018 · 11. sıra
exclama
27.03.2018 10:04