Sık geçen başlıklar

hak tanınsa vatandaşlığına geçilecek ilk ülke 6

ekşi'de gör
türkiye'dir. vallahi kimlikte türkiye cumhuriyeti vatandaşı yazıyor ama nedense hiç adam yerine konmuyoruz. benim vatandaşım şöyledir, böyledir diyorlar; arada tanımlamalara bile giremiyoruz. vatandaşı olabilsek güzel ülke aslında. elhamdülillah sandıktan sandığa oyumuz sayesinde vatandaş ilan ediliyoruz. seçim olmayınca işler kesat.
akılcı: abd
keyif pezevengliği: italya
düşünmeden, ezbere yanıt: iskandinav ülkeleri

olm biz kımıl kımıl tipleriz, kalabalıkla boğuşmak rutinimiz olmuş keser mi sizce 2 ev arası 500 metre -15 derece yerler?
suriye. oradan da türkiye'ye geçer krallar gibi yaşarım.