Sık geçen başlıklar

hainlerin çoğu üniversite mezunu 1

ekşi'de gör
genelde sağ politikacılardan çıkan söylem. fransa'da cezayir savaşı olur, üniversite öğrencileri "ulan yıl olmuş 1960, o kadar sömürdüğümüz yetmemiş gibi bir de savaş mı çıkarıyoruz orada?" diye bas bas bağırırken sağcılar "hainlerr!!!!11" söylemine başvurur, abd'de öğrenciler "aq biz n'apıyoruz allah'ın vietnam'ında?" diye vietnam savaşını protesto ederken yine sağcılar "bunlar hainnnnn!!!" söylemiyle ortaya çıkar; ama tarih sonunda hep üniversite öğrencilerinin haklı olduğuna karar verir, o sebeple müsterih olunuz üniversite öğrencileri ve mezunları.