Sık geçen başlıklar

haftada 2.5 gün çalışan ingilizce öğretmeni 1

ekşi'de gör
meb'de öğretmenlerin 15 saat zorunlu dersi (okul öncesi ve sınıf öğretmenleri 18 saat), 21 saat de norm ders yükü var. yani bir öğretmene 21 saat ders yükü verilirse ben girmiyorum diyemez ama 15+6'daki 6 saatin ücretini alır. 21 saatin üstünü ise en azından teorikte almama hakkına sahiptir. maksimum ise 30 saat ders alır (meslek dersleri öğretmenleri hariç). müdürler en az 2, müdür muavinleri ise 6 saat derse girerler. yök'te ise öğretim üyelerinin (prof., doç., dr. öğr üyesi) 10 saat , öğretim görevlilerinin ise 12 saat ders yükü vardır.

bu okulun işleyişini ve öğretmenlerin ders yükünü bilmediğim için ahkam kesemem. taşrada bazen okulların ders yükü az oluyor. bu okulun iç işleyişini bilmek lazım.

ama uygulamayı söyleyeyim branş öğretmenlerine haftada genellikle 4 gün ders verilir. 1 gün boş bırakılır. bu yasal bir hak değil, sadece okullarda genel kabul gören bir teamüldür.