Sık geçen başlıklar

hacettepe'nin 500 öğrencisini yurtlarından atması 1

ekşi'de gör
bir ayda “yolunu bulmanın” yolu şehri tanımaktan geçiyormuş ya. ben doğduğum büyüdüğüm şehirde “bir ay sonra evden çık” desen sokakta kalırım. tanıdığım tonla insan da öyle. istanbul’da üst üste oturuyoruz.
anladım nefretinizi püskürtecek yer arıyorsunuz ama son dakikada öğrencileri mağdur eden bir karar alındıysa bunun çözülmesi gerekir normalleştirilmesi değil.