samimiyetsiz bir videodur.
üniversite sınavında birinci olan kardeşimizin
sınava hayvan gibi çalıştım dediği röportajdaki samimi açıklamaların zerresi yoktur. doktor hanım izlesinde biraz daha içten, doğal olmayı öğrensin, bizler yıllar yılıdır böyle ezbere, alışıldık cevaplardan bıktık.
hayvan gibi çalıştım diyen arkadaş; kralsın olum sen !
27.01.2018 · 23. sıra
ozgur09 09
26.01.2018 00:01 ~ 00:02