dünkü yazısında, napoli'nin, iflas etmek üzere olan, oyuncularını bedavaya veren, boş beleş bir takım olduğunu iddia etmiştir. italya'yı, avrupa şampiyonasında izledik, 3 tane adamını sayabilir misiniz, italya futbolu bitti gibisinden şeyler yazmıştır.
birileri bu adama, napoli'nin bu sene 78 milyon euro'luk transfer harcaması yaptığını, higuain'i 90 milyon euro'ya juventus'a sattığını, son 2 yılda toplam 120 milyon euroluk futbolcu sattığını, şimdi takımın ön tarafını satmaya kalkışsa, en az 100-120 milyon euro'ya satacağını söylemesi gerekiyor. ayrıca, bitti denilen italyan futbolunun son 6 yılda 1 şampiyonlar ligi şampiyonu, bir de şampiyonlar ligi finalisti çıkardığını, milli takımlarının ise 2012'de final, 2016'da çeyrek final oynadığını da söylemesi elzem bence. belki de bunları o da biliyor ama işine gelmiyor. içindeki beşiktaş ve özellikle şenol güneş nefreti o kadar büyük ki, bunları bilmiyormuş gibi yapıyor.
neyse ki, artık okunmuyor, izlenmiyor. çok şükür..