bir mehmet şevket eygi beyanı.
başlık sığmadığı için asıl vurucu kısmı ekleyemedim. tam olarak şöyle:
" geçtiğimiz yıllarda, küçük bir kızla ilişkisi yüzünden mü’min ve müslim bir gazeteci maalesef müslüman kesim yüzünden linç edilmiş, bitirilmiş, yerin yedi kat dibine sokulmuştur. bu, adaletsizlik, insafsızlık ve aşırılık olmuştur. "
http://t24.com.tr/…lmistir-bu-insafsizliktir,330087
bunlar hakikaten ahlaksız ve utanmaz adamlar. siyasal islamcı kadar yüzsüz, insanlıktan çıkmış bir güruh bu dünyaya gelmedi, muhtemelen gelmeyecek.
01.03.2016 · 4. sıra
ceka
16:26 ~ 16:30