niye dalga geçmiş anlamadım. şuan hepimiz bir sebepten ötürü peçe takıyoruz zaten. biz virüsten korkup taktık. ortada ecinni gibi dolaşıyoruz. ne dediğimiz bile anlaşılmıyor. gerekli mi gereksiz mi hâlâ tartışılır.
onlarda kendilerince allah'tan korkup taktıklarını söylüyor. aynı mantık gerekli mi gereksiz mi hâlâ tartışılıyor.
insan garip yaratık, kendindekini görmez elalemle dalga geçer. herkesin bir şeyleri yaparken gerekli sebepleri vardır. işte o sebeple herkes önüne dönsün.
26.06.2020 · 48. sıra
umutherzamanvardir
25.06.2020 10:59