Sık geçen başlıklar

hükümetin doktora söz verdiği zammı yapmaması 1

ekşi'de gör
bu kadar da olur mu artık dedirten olaydır. sağlık bakanı fahrettin koca doktorlara zam müjdesi diye kameraların önünde açıklama yapmıştı. link hatta o gün ortalık ayağa kalkmış ve sanki doktorlar milletin cebinden alıyormuş gibi bir kısım yardımcı sağlık personeli de dahil olmak üzere yaygara koparılmıştı. normalde toplu sözleşmelerde memura ilk 6 ay yüzde 5 gibi komik bir rakamı kabul eden sendikalar (memur sen-sağlık sen ve türk sağlık sen başta olmak üzere ) tek bir grev lafı etmezken doktora zam söz konusu olunca grev bile yapmışlardı. peki bu kadar yaygara, fırtına koptu sonuç sıfır. önce tasarıyı geri çektiler, sonra komisyona havale ettiler. şimdi de ölüm sessizliğine büründüler. demek ki artık bakanların tv'den verdiği sözlere bile inanmamak gerekiyormuş. doktora zammı engelleyen sendikalar memnun, zam lafı edip milleti doktora sövdüren ama zam yapmayan hükümet memnun. olan gene pandemide anasından, babasından,evladından uzak kalan, alkışlanan ama hakkı verilmeyen doktora oldu. emeği geçenleri tebrik ederiz.