Sık geçen başlıklar

guardian'ın devlet bahçeli'ye hakaret etmesi 2

ekşi'de gör
ulkenin kurucusuna “iki ayyas” derlerken nerdeydiniz? ayrica mafya lideriyle kolkola girmeyi tercih etmis birine ingilizlerden once kendin tepki gostermeliydin. milliyetciligini bir sorgula derim. yuzde on muhabbetine gelince, siz temsiliyete bu kadar onem veriyor muydunuz yav? o zaman seversiiiin sevmezsiiin, yuzde on ikiyi temsil eden parti liderinin hapse girmesini de elestireceksin.
ingilteredeki bir gazete tarafından toplumun yüzde 10’nu alan bir lider hakkında küçük bir eleştiri kaleme alınmıştır ve bizim faşistler oldukça kızmıştır. halbuki ülkemizde yüzde 12 oy alan bir parti lideri yıllardır hapishanede ve kimse ses bile çıkaramıyor.