Sık geçen başlıklar

gsm operatörlerinin aslında haklı olması 1

ekşi'de gör
lan arkadaş hadi istanbul'da herkes telefona sarıldı hatlar kitlendi, bundan dolayı haklı diyelim..

la olm ben istanbul'dan 700 km ötede, göt kadar bi kasabada, 3 sokak ötedeki anama, gelirken yoğurt alayım mı diye soracaktım amk...
benim ne suçum var?