Sık geçen başlıklar

gs yönetiminin fatih terim'i eleman yerine koyması 1

ekşi'de gör
koyu fenerbahçe'li olduğumu sözlükte de bilenler bilir. entry'lerimden de kısa bi göz gezdirme ile anlaşılır zaten. eleman falan diyerek koskoca fatih terim'i itibarsızlaştırabileceğine inanmak harbiden komik, hem de acziyettir. kendi renkdaşlarım yapsa da sakil duruyo. yapmayın şöyle şeyler.

günahım kadar sevmem ama galatasaray kulübü iç dinamikleriyle biat kültürünün en zayıf olduğu kulüptür. başkanmış yönetimmiş kralı olsun gözünün yaşına bakmaz camia, devre arası kapının önüne koyar. buna rağmen fatih terim sadece başarılarıyla bu kulüpte yıllarca bulunduğu konumu hak etmiş ve uzun yıllar da kalıcı olmuştur. aynı zamanda birey bazında galatasaray tarihinin belki en önemli figürüdür.

tanım, yavaş koyması. biraz sıkması...