(bkz: fanatikliğin gerizekalılık olması)
not: tee prekazi, simoviç, erhan önal, cüneyt tanman döneminden beri galatasaraylı şahıs.
bu gerizekalılığa yapılan savunmalar:
1- sadece türkiye' de değil çok yerde böyle şeyler yapılıyor.
-- bu eylemin başka ülkelerde yapılması eylemin gerizekalıca olduğu gerçeğini değiştirmiyor.
2- beş dakika sürmüş altı üstü. futbolcular bu beş dakika geçince uyumuşlardır.
-- olayın beş dakika sürmesi olayın gerizekalıca olduğu gerçeğini tekrardan değiştirmiyor. kaldı ki o otelde başkaları da var. bomba gibi ses çıkaran havai fişek gürültüsüyle insanları değil 5 dakika, 1 saniye rahatsız etme hakkınız yok.
3- sanki oteli basmışlar gibi algı oluşturmayın.
-- oteli hedef alarak havai fişek fırlatmakla oteli basmak arasındaki fark ne? iyi o zaman ben de dışarıdan oteli mermi manyağı yapayım. nasıl olsa oteli basmamış oluyorum.
4- olması gereken bir eylem. maç sadece sahada mı kazanılır sanıyorsunuz?
-- hayır sayın sığır. olmaması gereken bir eylem. ve evet, maç sadece sahada kazanılır.
5- hafif gülümseten, hoşa giden yaratıcı durumdur.
-- hayır değildir. basbayağı barbarlıktır. senin gülümsemeni ayrı hoşunu ayrı sikeyim sığır.
6- stadda güllerle karşılayalım mı bunları?
-- oteli havai fişekle basmasan yeter sayın mal.
7- bu futbolun güzel taraflarından olan bir eylem.
-- değil amına kodumun değil. bu bildiğin yaraklık piçlik. şunu savunacam diye geldiğiniz noktaya bakın amk.
18.03.2022 · 3. sıra
draklayn
17.03.2022 10:34 ~ 11:25