yok gelmeyin yok bilmem ne diyenlerin hepsi kolpa amk. başlığa bak…
kasımda en yakın arkadaşımı gönderdim. 2 ay önce araba aldı amk.
chicago'da kendisi. benim önerim de chicago. çıkarsa da oraya giderim muhtemelen.
tek sıkıntısı adam dil bilmiyordu, onu da öğrenip entegre olmaya çalışıyor. beni öldürsen gelmem diyor.
şimdi siktirin gidin başka yerde ağlayın. çıkıp da gitmeyenin aklından şüphe ederim.
haha siktirip gitmişler. o ibne ibne atlılar bindiler güzel atlarına.*
edit: ekleme
21.04.2023 · 33. sıra
ay cisim geldi
20.04.2023 00:03 ~ 10:40