Sık geçen başlıklar

google chrome'un 24 kat daha fazla ram kullanması 2

ekşi'de gör
arkadaşlar olay chrome un bilgisayarı yavaşlatması değil çoğumuz için, çünkü o kadar katı kaldıracak ram zaten var.

asıl önemli olan “neden?” sorusu. bu uygulama aynı işi yaparken neden 24 kat daha fazla işlem gerçekleştiriyor ? arkaplanda neler dönüyor ?
bilgisayardaki tüm kullanıcı bilgileri, arama, gözatma geçmişi, girilen siteler vs. kontrol ediliyor. bu sayede kişiye özel reklam çıkartılıyor. chrome arka planda bunu yapıyor. son günlerdeki google reklamlarından illallah gelmişti. 1-2 kez iç mayo baktım eşime, yazın belki tatile gideriz diye. allah belasını versin google reklamlarının, aylarca mayo reklamı gösterdiler. iş yerinde yeri geliyor bilgisayarın ekranında başkalarıyla da çalışmamız gerekiyor. toplantı odasında bilgisayarı projektöre bağlıyorum. bu çalışmalar sırasında internetten bir bilgi almamız gerekiyor, açıyorum chromeu, girilen her sitede mayo reklamı. insanı rezil etmekten başka bir şey değil google reklamı.