eskilere gitmeyi hepimiz çok seviyoruz. çoğu zaman solo konusunda ay'a gitme sevdasında olduğumuzdan, dibimizdeki yeşilliği göremiyoruz.
gitarı ağlatan milli gitaristlerimizden, kıymeti bilinesi nam-ı değer akın abimizin bir kaç solosunu şuraya bırakmak istedim. üzerine tıklayarak direk soloya ulaşabilirsiniz.
(bkz: akın eldes)
canlı;
sözlerimi geri alamam
gönül dağı
dön bak dünyaya
sırası değil
istanbul'da
ben nasıl büyük adam olucam
yüksek sadakat konseri
sevdanın yolları
konserdeyim
konserdeyim performansının tümü
akustik gitar sevenlere;
şimdi
uzun ince bir yoldayım
güneye giderken
bebeksi
çok aşık
gönül dağı
ya sen olmasaydın
yitirmeden
bir damla gözlerimde
bir varmışım bir yokmuşum
beni al
hiç kimseyim
bir elmanın yarısı
albümlerden;
bana hediye [bonus]
sana bir şey olursa
drama köprüsü
benim yüzümden
kendime zararım
kaçsam gitsem
beni unutur musun?
yıldızlar
dünya dursana
sevmekten usanmam
güneşimden kaç
lagara lugara
gülsüm
beynim zonkluyor
sadece bir kaç tanesini bırakayım dedim. daha nice nerelerde çalmıştır kim bilir.
daha fazlasını isteyenler solo albümlerini dinleyebilir.
iyi ki varsın akın abi
13.12.2019 · 24. sıra
potansiyelsafa
12.12.2019 03:19