Sık geçen başlıklar

gitar denince akla gelen ilk isim 2

ekşi'de gör
(bkz: yavuz çetin)
(bkz: david gilmour)

bu ikisi geliyor benim aklıma. gitar çalmayı saniyede 10 notaya basmaktan çok yaşattığı duygu üzerinden değerlendiriyorum. pek tabii daha iyileri vardır ama benim aklıma ilk gelen bu iki üstattır.