Sık geçen başlıklar

giriş katında oturanların asansör ücreti sorunu 1

ekşi'de gör
sorun filan değildir, nasıl ki çatı akması en üst katta oturan kişinin bireysel sorunu değilse, asansörde giriş kattakinin problemidir aynı zamanda. iki gün sonra bina logarı sizin dairenizden taştığında orta katta oturan "banane!" diyemezse sizde asansör için "banane!" diyemezsiniz.