Sık geçen başlıklar

getir yemek burger king yok böyle menü boyutu 1

ekşi'de gör
kesinlikle alınmaması gereken, adında yazmasa da çocuk menüsü büyüklüğüdür.

hamburgerleri avuç içi kadar, patates orta boy yazsa da kutunun içinde el değmeden sayılabilecek kadar az, bir tek soğan halkaları normal boyutta, o da 4 adet... resmen çocuk menüyü, normal menü gibi satıyorlar ve adını da fantastik bir şekilde yazıp cezbettirmeye çalışmışlar...

aynı ücrete adana, urfa, tavuk şiş vs alabilecekken uzun zaman sonra ilk defa burger king'den yiyeyim dedim ama ders oldu bana da. ben yandım siz yanmayın.

hamburgerlerin resimleri için ;

görsel
görsel
görsel
görsel

edit1 : arkadaşlar meğer ne çok kin, nefret biriktirmişsiniz içinizde. birkaçına cevap vermek farz oldu.

1- oradaki yuvarlak içinde r harfi küçük olduğu anlamına geliyormuş ama bu kadar özel bir bilgiyi bilmek için müdavimi olmak lazım diye düşünüyorum. son 5 yılda 3-5 defa fast food yemiş biri olarak bilemedim, affola.
2- harras, file marketin kendi ürünlerinin markası. yakın zamanda bulunduğum semte açıldı, ben de ürününü ilk defa deniyorum. bir kaç malzemesi gayet güzeldi, ketçap çok başarılı olmasa da (tat'a kıyasla), güzel ürünleri var. hatta özelden (harrasın kornişon turşusu bide kapya biberli konservesi çok iyi ondan da al) yazan arkadaşlar dahi oldu.
3- elim normal boyutlarda. kıyaslanabilir birşey ile foto çekmediğim için de affola. boyutu standart şu bardağı ile çay bardağının ağzını düşünün, bu ikisi arasında bir şeydi. resmen kurabiye boyutu...
4- bu bana ders oldu. bir daha foto çekersem arka fonu düz seçicem. tırnaklarımdan harras ketçapa, yerdeki kilimden karşıdaki strecli masaya kadar her şey eleştirildi.
5- rezalet başlığı açmadım, boyutunu eleştirdim. okuma yazma bilmeyen adam, buna rezalet mi diyorsun demiş. diyor muyum? hayır. ben sadece insanca, hakaret kullanmadan eleştirdim. başkaları aynı tuzağa düşmesin diye.

saygı çerçevesinde eleştirenlere ve bilgi vermek amaçlı yazanlara saygılar.