akp milletvekili zülfü demirbağ'ın söylediği, akıllara durgunluk veren cümledir. devamı ise şöyledir:
"normal şartlarda ayda iki kilo et yiyorsak yarım kilo yeriz. domatesi iki kilo yerine iki tane alırız. kış günü turfanda sebzeleri kullanmak zaten sağlığa da çok faydalı değil."
allah'ım bizi neyle sınıyorsun...
kaynak
24.11.2021 · 39. sıra
jeffrey dahmer
23.11.2021 12:09