Sık geçen başlıklar

gerçekten sevseydi arar mıydı sorunsalı 3

ekşi'de gör
“gerçekten sevseydi arardı.”

çok kesin bir cümlen bence.

insanlar aynı duyguyu bile farklı şekillerde yaşıyor.

kimi arıyor, kimi susuyor.

ama gerçekten değer verilen bir insanın, zaman geçse bile insanın aklının bir köşesinde kaldığına inanıyorum.

gerisi biraz karakter, biraz zaman, biraz da hayatın o dönem ikinize ne getirdiğiyle ilgili. belki arar, belki bir mesaj atar, belki de hiç yazmaz bilemezsiniz onu.
insanlara enjekte edilen çarpık kişilik anlayışı yüzünden.sevmek,sevdiğini söylemek aşağılık bir davranışmış gibi bir tabu var.

karşındakini sevdiği halde, bile bile uzak tepkili davrananlar bile var.o yüzden aramayabilir,siz arasanız dahi açmayabilir.

böyle anormaller işte.
eee şimdi şöyle,
toksik bir ilişki içindeyseniz,
sizi gerçekten seven insan bu belanın içinde daha fazla durmanızı istemeyecek
ve giderse bu kargaşa biteceği için çok özlemekten geberse de aramayacaktır.

toksik dediğim işte imkansız aşk, yasak aşk,
çocukların onaylamadığı aşk vs vs
yoksa normal bir aşk yaşıyorsanız, hani kuyruğunuz yoksa,
seven sevdiğinden bir yere gidemez,
git desen gitmez, kovarsın anlamaz,
ne gerekiyorsa sen söylemeden yapar,
dururamazsın.

ama eğer imkansızları gerçekleştirmeye çalışıyorsanız,
öyle bir an gelir ki sizin durumunuz daha önemli olur ve siz onaylamasanız, hatta haberiniz dahi yokken, belki tam tersi bile davranarak geri çekilmek zorunda kalır.
unuttu sanmayın, sakın bu yanılgıya düşmeyin. eminim her seferinde burnunun direği sızlıyordur.

sevip gitmek zorunda kalmak mı?
düşman başına