“gerçekten sevseydi arardı.”
çok kesin bir cümlen bence.
insanlar aynı duyguyu bile farklı şekillerde yaşıyor.
kimi arıyor, kimi susuyor.
ama gerçekten değer verilen bir insanın, zaman geçse bile insanın aklının bir köşesinde kaldığına inanıyorum.
gerisi biraz karakter, biraz zaman, biraz da hayatın o dönem ikinize ne getirdiğiyle ilgili. belki arar, belki bir mesaj atar, belki de hiç yazmaz bilemezsiniz onu.
26.06.2026 · 40. sıra
kiymali pide
24.06.2026 17:30