yıllardır konusu her açıldığında "1984 romanı ne kadar ülkemize benziyor değil mi?" diye fikrimi tazelediğim, 2013'ten sonraki çöküş süreciyle her geçen yıl daha fazla hissettiğim ve son 1 yılda kurmayların ekonomiyle ve dış politikayla ilgili zırvaları neticesinde koca bir ülkeyle 7/24 alay ettiklerini fark etmemden sonra artık kesinlikle adım gibi emin olduğum durum.
dostlar, o distopya resmen biziz. adam resmen 70 yıl önce bizi yazmış. kuzey kore'yi çoktan ardımızda bıraktık.
medya
ekonomi
insan hakları
sansür
kadın - erkek ilişkileri
partizanlık
iş yerinde ispiyon yarışı
kolluk kuvvetlerinin dezenformasyonu
dış politika
biat
hukuk sistemi
bu başlıkları tek tek yeniden okuyun ve romanı düşünün. biz bu rezilliğin vücut bulmuş haliyiz bugün artık. diktatörlüklerin en kötü ve son aşaması olan şey de hayatımızda artık : "zorunlu övgü".
big brother'a girmiyorum bile.
biliyor musunuz, korkunç bir şey, çocukken korkarak ürkerek okuduğum romanın içinde yaşadığımı fark etmek.
05.08.2018 · 45. sıra
foxkids
04.08.2018 00:56