Sık geçen başlıklar

gençlik 30'da mı 35'te mi biter sorunsalı 13

ekşi'de gör
gençlik kaybedilen sağlıkla biter.

sağlıklı bir vücut, sağlıklı düşünce yapısı, sağlıklı bir aile sizi hep genç hissettirir.
valla 30 da biter beni şu saatten sonra sikseniz dışarı çıkaramazsınız. ben ayvalıkta domates sulayarak öleyim amk.
gençlik 9-5 çalışmaya başlayınca biter.
ama çok zoruma gidiyor böyle cümleler.
saçı sakalı ağarmış, göz kenarlarında çizgiler çıkmış, gencecik kızlardan yeterince "abi" lafı işitmiş biri olsam da baya baya genç olduğumu düşünüyorum. sahici, keskin bir hisle. ne var kardeşim, gencim ben. gençlik benim için ölümle bitecek :)
benimki 14'ünde bitti usta. sonra çalışmaya başladım. yazın iş kışın okul, bir süre sonra yaz-kış iş arasında bir sınav. belli bir süre sonra komple iş. hangi gençlik amk? öyle bir çağın varlığından bile haberim yok benim.