(bkz: kola)
bir neslin, belki birden de fazla neslin çocukluğunu sikip attı bu zıkkım. abi travmalara bak;
1) en dolu bardağı alamadın, üzül.
2) şişenin depozitosu yok, üzül.
3) ikinci bardağı vermediler, üzül.
4) şişede kalan kolayı kafana dikemedin, üzül.
5) her içmeye yeltendiğinde 'o zararlı' dediler, üzül.
6) okulda başkasının elinde gör, üzül.
7) harçlık bir türlü kolaya yetmesin, üzül.
8) büyükler 'çocuklara kola yok' desin, üzül.
yazarken içim sıkıldı yemin ederim. çocukluğumu kola, sikti, ergenliğimi düş sokağı sakinleri.
21.02.2018 · 23. sıra
en elegan musluk tamircisi
20.02.2018 08:01