hiç kimse kendinden daha değerli değildir. birine kendinden daha çok değer verirsen, önce o çok değer verdiğin kişiden kazık yemen kaçınılmaz olur. önce ve her zaman kendine yatırım yapacaksın ki ilişkiye yapacağın katkılar daha güçlü olsun. ve her ne olursa olsun asla ilkeli ve dürüst duruşundan taviz vermeyeceksin. eğer kangren bir yarayı büyütüysa ilişki, gerekirse kestirip atmayı bileceksin. aşk kaypaklığa gelmez. net olmakta fayda var. kaypaklık yapanı kendi haline bırakacaksın, ki o zaten kaypaklığına her daim devam edeceği için onunla uğraşmaya değmez. daha kaliteli insanlara yatırım yapmak her zaman daha iyi olacaktır. kısacası kaliteden asla taviz vermeyeceksin. hele at iziyle it izinin birbirine karıştığı günümüzde bu çok daha önemli.