“istediğin bölümü özel üniversitede okuman için 7 tane bileziğim var, onları bozarım.” dedi ilkokul öğretmenim, sırf “ya kazanamazsam” diye endişelendiğim için.
ve ben onun bileziklerinin bozulmasına kıyamadığım için istediğim bölümün bulunduğu en iyi devlet okulunu kazandım.
mesajlar üzerine gelen edit: ilkokul öğretmenim annem ya da babam değildi. akrabalığım da yoktu. tam bir cumhuriyet öğretmeniydi. üstünden yıllar geçse de hala görüşürüz tüm özel günlerde. beni çocuğu olarak gören, gerektiğinde çok kızan, gerektiğinde çok seven muhteşem bir öğretmen-anneydi.*
25.11.2019 · 13. sıra
sublimlesemeyennaftalin
24.11.2019 03:23 ~ 14:07