"gece saat 22:00’den sonra alkol satan bakkal ve bayilere 320 bin liraya kadar para cezası kesileceği, 3 kez ceza yiyen esnafın alkol satma ruhsatının elinden alınacağını belirtildi."
neredeyse 1 miyon lira ceza kestikten sonra ruhsatları ellerinden alınacakmış. devletin kasasına neredeyse 1 milyon lira koymuş hayırsever bir vatandaş ruhsatından olmayı hak etmiyor bence.
ayrıca bu vakitten sonra bekçilere sahil gibi yerlerde alkol içenlere istediği gibi ceza yazma hakkı verilecek.
özgürlüğe el konuluyor, gençler evlenmeye zorlanıyor, havadan vergiler yağıyor, ülke gündemi zaytunga dönüştü. tüm bunların üstüne şu saçma sapan ceza hiç şaşırtmadı.
26.06.2020 · 41. sıra
sinemaci kubrick
25.06.2020 10:57 ~ 11:21