Sık geçen başlıklar

gece 11'de korkmadan yürüyorsam sizin sayenizde 1

ekşi'de gör
90'lı yıllarda gecenin bir yarısında, gece birde, ikide okmeydanı'ndan taksim'e, taksim'den beşiktaş'a, galatasaray'dan karaköy'e vs. çok yürüdüm. başıma bir şey gelebileceğine dair en küçük bir tedirginlik duymadım.

artık oralarla pek işim kalmadı ama bugün aynı yolları yürümem gerekse başıma her an bir şey gelebileceğinin tedirginliğini hissederim. muhtemelen de gelir zaten.