Sık geçen başlıklar

geç evlenirsen çocuğuna yetişemezsin 1

ekşi'de gör
şahsi fikrim son 50 senedir hiç bir anne baba, yaş farkı kaç olursa olsun, çocuğuna yetişemediğinden, geçerli bulmadığım önermedir. en basitinden benim toplama bildiğim işlemi çocuk artırma diye öğreniyor ilkokulda, jargon bile değişiyor 3-5 senede bir.

mühim olan, çocuğa yetişmek adına ve hatta hatta yeri geldiğinde onu korumak adına güncele hakim olmak, benim zamanımda böyle değildi dememek, onlar için şu anda önemli neyse (ne kadar saçma gözükürse gözüksün) anlamaya çalışmak ve en azından çocuğunuzun size içini dökeceği kadar güvenebileceği bir ebeveyn olmaya çalışmak.