Sık geçen başlıklar

gaziantep'in türkiye'nin en güzel şehri olması 1

ekşi'de gör
antepliyim yazmış, kendince şive yapıp “lo” yazmış. 35 yaşındayım, 7 kuşak gaziantepliyim. hayatımda bir defa bile “lo” diye konuşan gaziantepli görmedim, duymadım.

onun bunun evladı seni...