antepliyim yazmış, kendince şive yapıp “lo” yazmış. 35 yaşındayım, 7 kuşak gaziantepliyim. hayatımda bir defa bile “lo” diye konuşan gaziantepli görmedim, duymadım.
onun bunun evladı seni...
19.12.2019 · 42. sıra
14 aralik
18.12.2019 21:22