gaziantep büyükşehir belediye başkanı fatma şahin'in beyanı.
gaziantep'in yarısı suriyeli olmuş, işid mahalleri oluşmuş, bu saatten sonra bence olsa olsa bir rakka ya da musul olur.
[haber http://www.turizmdebusabah.com/…-olmasin-82226.html]
06.12.2016 · 3. sıra
astalavistab
13:20 ~ 13:21