Sık geçen başlıklar

garanti bankası'nın kredi kartı aidatları 1

ekşi'de gör
açılın bankacıyım
açılın hatta garanti bankası çalışanıyım
açılın hatta bireyseldeyim.
hatta ve hatta olm ya siz olmasanız bizim maaşı nasıl ödeyecekler yaa siz bitanesiniz canlarım benim

ama öğle arası tatilinde şuan şubede yemeğimi yedim ve 13.30a kadar pinekliyorum üstelik sizler için takım elbisemi çıkarıp siyah bir pelerin giyeceğim ki size süperkahramanlık yapabileyim.

ister bonus ister filex ister platinium cart curt kardeşim sizden aidat alamazlar.
bireysellerde isterse iptal ettirebiliyor sistemde ama şubeye bunun için gelenlere böyle bir yetkimiz yok diyerek
müşteri temsilcisine yöneltiyoruz.
peki neden?
çünkü orda telefondaki hanım veya bey kişisi sizi yağlıyor ballıyor uzattıkça uzatıyor ikna etmeye doğru gidiyor.

yapılması gereken şeyi aktarıyorum dinle dinle buraya odaklan!

net bir ses tonu ve net bir ifadeyle
"aidatlı kart kullanmak istemiyorum, kapatın!" diyorsunuz.
iyi güzel hoş, artık bu blöfü pek yemiyoruz biz, siz çakalsınız da biz neyiz?
hey yavrum hey.
işte net olursanız olay burdan sonra başlıyor.
size bir kısmını bonus olarak yükleyelim teklifini alıyorsunuz
bence burda next next next tuşu olsa da geçebilseniz keşke bu bölümü.
ama yok ısrarlı bir şekilde reddettikten sonra ya tamamına yakın bir kısmını bonus olarak ödüyorlar ya da
size diyorlar ki blöfünü gördüm yaprrrağım, kapatalım hadi!

çünkü biliyorlar ki siz başka bankaya gidip kredi kartı cart curt işlemleri ile uğraşmak istemiyorsunuz ee kredi kartsız da yapamıyorsunuz!

kapatın kartı bizim restimize rest çekin; sike sike gelicez size.
1 haftaya kadar sisteme düşecek kartı kapatma ve nedeniniz size hop bir telefon
"beyfendi xxx kartı kullanmak ister misiniz, aidatsız?"

alın kullanın o kartı, bizi de aç bırakmayın.
aldığınız o aidatlardan sonra da yeşilimi yakıp 2 tuborg gold ısmarlar teşekkür edersiniz.

kanzuk! olm sakın garantiye benim ip filan verme vicdansız! ekmeğimden olmayayım!

yukarıda hepimize sövenler olmuş; süperkahramanlar hariç de ulan namıssız!

öptüm pelerinimi çıkarıp takım giyiyorum ve işime dönüyorum

(bkz: buyrun beyfendi nasıl yardımcı olabilirim size)

edit: "evlat içerde misin?" diye mesaj atanlar olmuş. çok komiksiniz aminakoyim ya! evlat ne evlat, sus sikerim! beyfendi diyceksiniz beyfendi!

--- spoiler ---

içerdema
--- spoiler ---

editin editi: tam 4 kişi, babalara geldin olm sen, seni kovarlar hey yavrum hey minvalinde mesaj atıp komplo teorileri ile benim aklımı bulandırdılar. az biraz tırsmadım desem yalan!
ama süperkahramanlık kolay değil, bir bedeli olmalı; bak mesela bi sipaydi'ye veya batman'e ne acılar çekmişler ne acılar vay anam vay dersiniz!
neyse siz çok ses çıkarmayın pelerinimi görmesin lavuklar!

başka sorular için, akşam mesai saatinden sonra ilgileneceğim. öptüm