Sık geçen başlıklar

galatasaraylılar olarak beşiktaş'ı tebrik ediyoruz 2

ekşi'de gör
bu başlığı neredeyse dört yıl önce beşiktaş'ın avrupa'da fırtına gibi estiği yıllarda açmıştım..
bugün rakip olarak bir lig şampiyonluğu sonrasında yazmak nasipmiş..
vay be çocuklar yıllar nasıl geçiyor...
biz yine metin oktay ruhumuzla tebrik edelim.
neredeyse tamamı leş bir sezonda, ülkece çok az şeye mutlu olabildiğimiz şu dönemde birden bire heyecan yaşadık... o kadarı bile güzeldi..

tebrikler beşiktaş..
galatasaraylıyım.
parçalı bizim canımız.
beşiktaş'ı ya da başka bir rakibimizi elbette sevmem.
ancak kazanılan büyük başarıları da delikanlı gibi takdir etmesini bilirim.
uzun lafın kısası her takımın içinde bulunabilen istisnaları ayıklarsak büyük galatasaray camiasının bir üyesi olarak tebrikler beşiktaş. yolunuz açık olsun.

not: tineri bırakıp uçak benzini içmeye başladınız. yeter olm. bu nasıl beşiktaş... tekrar tebrikler dostlar.