bu başlığı neredeyse dört yıl önce beşiktaş'ın avrupa'da fırtına gibi estiği yıllarda açmıştım..
bugün rakip olarak bir lig şampiyonluğu sonrasında yazmak nasipmiş..
vay be çocuklar yıllar nasıl geçiyor...
biz yine metin oktay ruhumuzla tebrik edelim.
neredeyse tamamı leş bir sezonda, ülkece çok az şeye mutlu olabildiğimiz şu dönemde birden bire heyecan yaşadık... o kadarı bile güzeldi..
tebrikler beşiktaş..
17.05.2021 · 31. sıra
bensanasozlukolamazsindemedim
16.05.2021 00:35